עושים סדר בהגדרות

נובמבר סייל 2024 November Sale

נובמבר סייל (November Sale) הוא השם המקיף לכלל חגיגת הקניות והמכירות של חודש נובמבר.  התרגום לעברית הוא מבצע נובמבר או מכירות נובמבר. בחודש זה מרוכזים המון ימי מכירות מיוחדים הנקראים חגי קניות גדולים והם: בלאק פריידי החג העיקרי והגדול, סייבר מאנדיי, יום הרווקים הסיני, חג ההודיה האמריקאי, שופינג איי אל הישראלי ואפילו היה גם אמזון פריים דיי.

לריכוז כל החנויות המשתתפות לחצו כאן: נובמבר סייל 2024

יום הרווקים הסיני גואנגון ג'י

יום הרווקים הסיני גואנגון ג'י מתקיים בכל שנה בתאריך 11.11 היום נקבע בתאריך הזה שמסמל את הסינגלרס (הבודדים) כמו הספרות.  במקור יום זה נוסד באוניברסיטת נאג'ינג כמסורת של יציאה משותפת רווקים לבילוי. עם השנים הפך יום זה לחג עולמי, כיום בכל העולם מציגים הנחות ביום זה. גם בישראל מציינים את יום הרווקים הסיני במבצעים והנחות על מגוון מוצרים.                         השנה יום זה יצוין בתאריך 11.11.2024 

לריכוז כל החנויות המשתתפות לחצו כאן:  יום הרווקים הסיני 2024

שופינג איי אל

שופינג איי אל (Shopping IL) הוא חג קניות ישראלי כחול לבן, בו משתתפים רק עסקים וחנויות בישראל ורק עבור הצרכנים בארץ. החג הוקם ביוזמה של גוגל ישראל עם ZAP השוואת מחירים ועם משרד הכלכלה והתעשייה. בשונה מחג הקניות הגדול בעולם, בלאק פריידיי, יום הקניות שופינג איי אל נחגג רק בישראל. כך שזה בעצם עושה אותו חג הקניות הישראלי הגדול והראשון בישראל.

ניתן לבצע רכישות ומבצעים רק במהלך ימי הקניות ועסקים לא מציגים את אותן ההטבות לפני תחילת החג בפועל. כך נוצר מצב ותחושה שמדובר על דבר גדול במיוחד.

לריכוז כל החנויות המשתתפות לחצו כאן:  שופינג איי אל 2024

בלאק פריידי

בלאק פריידי (יום שישי השחור) הוא כינוי ליום שישי, שפותח את עונת השופינג שבין חג ההודיה בארצות הברית לחג המולד.  הוא חל ביום שישי של השבוע הרביעי בחודש נובמבר (יום לאחר חג ההודיה) זהו יום שיא של הצרכנות בארצות הברית.  זהו יום קניות עם הנחות ענק בחנויות שמתרחש תמיד בסוף נובמבר. גם בישראל אירוע המכירות הזה תופס תאוצה משנה לשנה. נכון שבישראל אין עדין את גובה ההנחות שיש בארה"ב, אבל זה אכן משתפר כל שנה בגלל התחרות וההיקף של הגופים המשתתפים. 

לריכוז כל החנויות המשתתפות לחצו כאן: בלאק פריידי 2024

סייבר מאנדיי

סייבר מאנדיי Cyber Monday  (יום שני המקוון) הוא כינוי שיווקי שניתן  ליום שני שחל לאחר חג ההודיה בארצות הברית מדי שנה. הוא נוצר על ידי חברות שיווק כדי לעודד קניות ברשת (אתרי המכירות של החנויות).

המונח הופיע לראשונה ב-28 בנובמבר 2005 בהודעה לעיתונות של האתר Shop.org. בהודעה נכתב כי סייבר מאנדיי הופך במהירות לאחד מימי הקניות באינטרנט הגדולים ביותר בשנה. סייבר מאנדיי הפך לכינוי שיווקי בינלאומי, והתרחב גם לקנדה, לבריטניה, לפורטוגל, לגרמניה, לצ'ילה, לקולומביה, וליפן.

הירשמו לקבלת מבצעים שווים והטבות חדשות:

מידע נוסף שעשוי לעניין אותך